5 Ekim 2010 Salı

gitme

Gücendim
Ektiğin tohuma kapayınca gözlerimi
Hiçbir bahçede çiçek açamadı umut.
Yenildim.
Söylerken acı ezgilerle türkülerimi
‘’Yoklugunun cehennemin öbür adıdır’ dediğini unutmaz dedim Ahmet Arif.

Ben unuttum mu ‘’Her yanım aşk olsun’’ dediğimi!*



*''Sevgilim
Bize bir şiir yaz
Kara kaplanan bedenim
Kızıla çalsın bir gece düşünde
Sevda yüklü kaplarından içir
Tüketsin bedenim yalnızlığını
Bir gökkuşagı özlemiyle
Bütün renklerim
Sana katılsın
Bana bir şiir yaz
İliştir belleğime
Tüm ezberlerim sana çalışsın
Yıllar yılı sürmüş
Bu yalnızlık denizinde
Bir yılanı sarma boynuma
Ben senin üstüne
Kaparım tüm defterlerimi
Sen benim üstüme aç dizelerini
Bize bir şiir yaz
Her yanım
AŞK
OLSUN!''


Uyudum sonra
Sen de beraber
Ölüler ortak düşlerimize.
Ya yoksan
Ya olmadıysan
Ya aynı göğe doğamazsak bu sabah..

Ya düşlerim ölüyse!

Bildim
Ne yana dönsem tırnaklarını geçiren etime;
Yalnızlığımdır.
Kokusundan tanıdım…

Kendimden korkuyorum,gecelerimde
Beni bana bırakıp
Gitme!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder